(V)echtparentoernooi 2021

EchtparentoernooiOp zondag 7 november organiseren we, na een jaar van afwezigheid door Corona, het (v)echtparentoernooi 2021.
We starten om 11:00 uur met koffie of thee.

Deelname is mogelijk met je man, vrouw, vriend of vriendin. Eén van beiden hoeft maar lid van TC Rulec te zijn. De ideale gelegenheid om eens samen met je eigen partner te tennissen of je partner zo ver te krijgen dat hij/zij ook gaat tennissen. Voor echtparen/stellen die nog maar pas tennissen is dit een ideale gelegenheid om de club beter te leren kennen.

Opgeven graag vóór 01-11-2021. Dit kan door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of door je gegevens te noteren op de lijst die op het prikbord hangt.
Bij voldoende deelname wordt er in een A en B categorie gespeeld, op basis van speelsterkte.

Na afloop van de wedstrijden (ca. 17 uur) is er nog een gezellig samenzijn.
Wij hebben er al zin in en we gaan er samen een gezellige zondag van maken!

Bekijk ook de poster