Instructie Verantwoord Alcohol schenken (IVA)

IVA instructie-avondJij hebt zin in een gezellige avond, wil er graag wat van opsteken en een gratis drankje vind je ook nooit weg.
Kom dan op woensdag 10 april naar de IVA instructie-avond in het clubhuis van de tennisvereniging.

Nog niet iedereen die af en toe een bardienst draait heeft het verplichte certificaat "Instructie Verantwoord Alcohol schenken".
Voor jullie bieden we die avond de mogelijkheid om dat op een gezellige manier met meerdere tegelijk te behalen. Na een stukje theorie, aan de hand van instructie-filmpjes, doen we een toets en sluiten de avond af met een gezamenlijk drankje.

Meld je aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en kom op woensdag 10 april om 20.00 uur naar het clubhuis. Tot dan.