Attractief trainingsprogramma TTA

Attractief trainingsprogramma TTAKomend zomerseizoen biedt Tennis Time Academy weer een attractief trainingsprogramma aan voor beginners en gevorderden.

Tennisles senioren TC Rulec
• De lessen starten in april en lopen door t/m september 2019.
• Trainingslocatie is het park van TC Rulec.
• De cursus betreft 18 lesweken.
• Er is géén les in de basisschool vakanties en op feestdagen.
• De lessen worden verzorgd door trainers van Tennis Time Academy.
• Trainingen zijn voor zowel beginners als gevorderden.
• Bij inschrijving gaat u akkoord met het lesreglement.

• Inschrijven kan t/m 18 maart 2019 via onderstaande deze link.

Info inschrijven
• Op het eerste blad staat algemene informatie betreft de les.
• Wanneer je dan op 'klik hier op inschrijfformulier' klikt kom je in het systeem.
• Bij vereniging moet je TC Rulec selecteren en je naam en email ingeven.
• Aan de rechterkant staan de mogelijkheden van training plus prijzen.
• Wanneer je nog niet staat aangemeld krijg je een button om je gegevens in te vullen.
• Hierna volgt de procedure, welke cursus je wilt, je kunt opmerkingen plaatsen en aangeven wanneer je verhinderd bent.

TTA heeft 2 betaalmogelijkheden
• Ideal (betaal je direct bij inschrijving).
• Incasso overboeking (start op het moment dat je akkoord gaat en wordt eind april geïncasseerd. Via incasso heb je ook de mogelijkheid om in 1,2 of 6 termijnen te betalen).

In de algemene voorwaarden staan alle voorwaarden en alleen als je hiermee akkoord gaat, kun je jezelf inschrijven.