(V)echtparentoernooi

EchtparentoernooiOp zondag 3 november is het weer zover! Het is weer tijd voor quality-time met je partner...
Niks leukers dan samen tennissen en gezamenlijk na-borrelen! Je partner hoeft geen lid te zijn van Rulec! Dus heb je een partner die (weer) eens wil tennissen en/of lid is van een andere vereniging, schrijf je in!
HOewel 'gezelligheid' het belangrijkste doel is zal er natuurlijk ook gestreden worden om de titel; '(echt)paar van Rulec'. Uiteraard zal de wedstijdcommissie bij de indeling rekening houden met de diverse niveaus zodat er leuke en spannende wedstrijden gespeeld kunnen worden.

Wat? (echt-)paren toernooi
Wie? Voor alle paren van Rulec (er hoeft maar 1 persoon Ruleclid te zijn!)
Wanneer? Zondag 3 november
Hoe laat? 11:00 tot 18:00u (minimale begintijd, afhankelijk van het aantal inschrijvingen kan dit ook iets later zijn)