Hulp aan onze buren

Parkeerverbod

Onze buurvereniging, SV Heythuysen, viert dit jaar haar 100 jarig bestaan. Een fantastische prestatie die men natuurlijk niet onopgemerkt voorbij kan laten gaan. De oud-leden onder ons zullen ongetwijfeld al een uitnodiging in de (mail) bus hebben gehad om de festiviteiten bij te wonen.
Om nu de leden en vrijwilligers van SV Heythuysen ook zelf te kunnen laten genieten van hun eigen feest, doet men een beroep op andere verenigingen.

Wie is er van onze club bereid om bij te springen tijdens de festiviteiten van SV Heythuysen? Het gaat om zaterdagavond 23 april vanaf 19:00 uur en/of 11 juni vanaf 20:00 uur.

Het zou mooi zijn als we vanuit TC Rulec de buurvereniging SV Heythuysen kunnen ondersteunen zodat zij volop kunnen genieten van hun eigen 100 jarig jubileum.